woensdag 14 augustus 2013

Yesterdays outfit: Maxi skirt and leather jacket

Op vakantie in Thailand ben ik deze rok tijdens een dagje shoppen tegen gekomen. Het regende die dag behoorlijk, dus besloten we maar te shoppen. Dit was voor mij uiteraard geen probleem.

Toen ik de rok zag hangen was ik opslag verliefd. De plooien maken het dat de rok heel mooi valt. Ik wist ook al precies hoe ik de rok wilde gaan combineren. Ik was bang dat de rok niet zou passen, aangezien het Thaise maten zijn. Maar wat ben ik blij dat ik hem aan geprobeerd heb! Hij paste en voor €12,50 moest deze rok gewoon mee naar Nederland. Er zit ook nog eens een binnen rok in. Kwalitatief gezien dus nog best goed voor die prijs.

Rok // Thailand
Schoenen // Primark
Tas // Thailand
Top // Monki
Jas // Winkeltje in Amsterdam (naam vergeten)
Ketting // Thailand

PS: De foto's zijn niet heel erg goed gelukt. Ik keek tegen de zon in en m'n zusje had niet zoveel zin om outfit foto's te maken. Hopelijk kan ik binnenkort betere outfit foto's maken!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten