vrijdag 16 augustus 2013

My new summerkicks


Het toppunt van een shopverslaving? Op vakantie zijn en online een paar schoenen bestellen, die je thuis al ontvangen hebt, voordat je zelf weer thuis bent. Yup, that's what I did.

Ik wilde deze schoenen al een tijdje lang hebben, maar kon ze niet in de winkels vinden en op internet waren ze bij vrij veel webshops al uitverkocht, of konden ze niet naar Nederland worden verzonden. Op een dag dat het veel regende en we niet veel te doen hadden ben ik weer op internet gaan zoeken en vond de schoenen toen eindelijk in mijn maat. Voor mij was het toen direct duidelijk dat ik ze moest bestellen. Ik was erg benieuwd of ze zouden passen en of ze in het echt ook net zo mooi zouden zijn als op het plaatje. En dat zijn ze! ik vind ze zelfs nog mooier dan op de foto's.

Ik ben nooit echt het type geweest voor Nike air sneakers, maar deze vond ik direct helemaal geweldig. Heel veel mensen hebben New Balance sneakers. Ik vind dit erg leuk staan, maar wilde niet met de grote groep mee gaan. Deze sneakers waren dus perfect voor mij!

Eigenlijk is er niks dat ik niet mooi vind aan de schoenen. De knaloranje veters in combinatie met goud maken ze weer anders dan andere sneakers en ook de zebraprint vind ik erg mooi.

Gelukkig heb ik ze nog kunnen vinden in mijn maat. Ik ben daarom ook super blij met mijn nieuwe schoenen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten