dinsdag 6 augustus 2013

My new tattoo


Degene die mij volgen op instagram hebben hem wellicht al gezien, maar voor degene die mij niet op instagram volgen, wil ik mijn nieuwe tattoo hier nog even laten zien. Ik liep al een tijdje lang met deze tekst in mijn hoofd en wist ook al precies waar ik hem wilde hebben. Toch was ik nog niet echt in de gelegenheid om hem te laten zetten. Gisteravond was het eindelijk zo ver. Ik heb de tattoo hier in Krabi laten zetten bij Krabi tattoo Thailand.

Ik ben super blij met mijn tattoo. Op de foto lijkt hij nog wat vlekkerig en in het echt was hij nog wat rood. Dat kwam omdat de tattoo toen nog maar net was gezet. Het lijkt of er best veel ruimte tussen de zinnen zit, maar in Reallife valt dat best mee. De tekst van de tattoo betekent: ieder is de bewerker van z'n eigen geluk. Voor mij zit er heel veel betekenis achter deze tekst. In het kort gezegd heeft deze tekst mij de afgelopen tijd veel steun gegeven. Dus vond ik het mooi om deze als tattoo te nemen.

Waarom ik deze plek heb gekozen? Ik heb absoluut geen tattoo genomen om het hebben van een tattoo. Ik vond deze tekst erg mooi en heb hem voor mijzelf gezet. Ik hoef mijn tattoo dus niet perse altijd aan iedereen te showen. Als ik het wil kan ik hem laten zien, zomers in bikini bijvoorbeeld of door een top met dropped armholes te dragen, maar het hoeft niet altijd.

Of het zetten van de tattoo pijn deed? Ik vond het eerlijk gezegd eigenlijk best wel mee vallen. Op sommige plekken deed het wat meer pijn en op andere plekken had ik er helemaal geen last van. Het was voor mij voor het eerst dat ik een tattoo liet zetten. Ik was dus best wel een beetje zenuwachtig, maar het is mij achteraf heel erg meegevallen! 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten