woensdag 14 augustus 2013

New on Sequin and Stardust


Ik dacht dat het wel leuk was om jullie te laten zien wat er bovenaan mijn wishlist staat. Daarom heb ik een nieuwe rubriek aan mijn blog toegevoegd. Namelijk; I'm saving for.

Ik ben niet het type dat iets duurs wil hebben en, zodra het loon van mijn bijbaantje binnen is, dit dan direct koopt. Ik spaar er liever voor. Op dit moment ben ik aan het sparen voor een zonnebril van Gucci die ik echt super graag wil hebben. Vaak koop ik van die goedkope zonnebrillen en zitten ze weer niet goed of zijn ze zomaar weer kapot. Daarom heb ik besloten om voor een designer zonnebril te gaan. Als ik deze eenmaal heb gekocht staat er inmiddels wel weer wat nieuws op mijn verlanglijstje. Ik wil namelijk ook nog gaan sparen voor een tweede Michael Kors horloge.

Ook nieuw aan mijn blog is de categorie; Food. Ik wil namelijk naast mode en beauty ook wat lifestyle en eten op mijn blog posten. Ik ben namelijk zelf bezig een gezonder eetpatroon te creëren, omdat ik van mezelf weet dat ik me er nog veel fitter door ga voelen. Ook wil ik wat meer gaan sporten en zelf oefeningen doen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten