maandag 26 augustus 2013

Happy me


Afgelopen woensdag heb ik te horen gekregen dat ik ben toegelaten tot de opleiding rechtsgeleerdheid aan de universiteit. Ik ben hier zo ontzettend blij mee. Ik wilde de studie namelijk heel erg graag volgen. Dit is ook de reden dat ik de afgelopen week niet veel blogposts heb geplaatst. Ik ben namelijk erg druk bezig met het regelen van allerlei dingen. De scholen beginnen alweer bijna en dus is er niet veel tijd meer. Morgen heb ik een introductie op de ochtend en volgende week beginnen de lessen.

Ik heb super veel zin om deze opleiding te gaan volgen en heb daarom ook zin om weer naar school te gaan! Het zal hard studeren worden voor mij, maar uiteraard moet er ook tijd over blijven voor 'leuke' dingen. Ik zal dus mijn blog zoveel mogelijk proberen te updaten. Ik heb nog een aantal leuke ideeën in gedachten om te posten dus stay tuned.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten