maandag 19 augustus 2013

Fresh salad

In de zomer heb ik vaak niet zo veel zin om tijdens de lunch broodjes te eten. Zeker als het heel warm weer is buiten. Ik heb dan vaak meer zin in een heerlijk frisse salade. Laatst heb ik een heerlijke salade gemaakt. Dit wilde ik graag met jullie delen. De geitenkaas geeft de salade een lekker frisse smaak. Alleen sla met een slasaus vind ik vaak niet zo lekker. Daarom heb ik er nog wat andere dingen bij in gedaan.


Het volgende heb ik in de salade gedaan:
    - IJsbergsla met tuinkruiden (o.a. te koop bij Albert Heijn)
    - Geitenkaas naturel
    - Een paar plakjes komkommer. In vieren gesneden.
    - 6 Cherrietomaatjes in stukjes
    - Een paar walnoten. Klein gesneden.

Ik vind het in elk geval erg lekker. Hopelijk hebben jullie er wat aan. De salade is super snel klaar en ook nog eens heel erg gezond. Maken jullie wel eens zelf een salade? voor wat voor andere ingrediƫnten kiezen jullie dan?
 

2 opmerkingen:

  1. Lekkere frisse salade! Ik ben ook gek op salades, heb net eergisteren vier nieuwe receptjes geplaatst.

    BeantwoordenVerwijderen