donderdag 28 maart 2013

Late B'day party

Zoals jullie wellicht weten ben ik op 4 maart 21 jaar geworden. Dat was ook meteen een reden voor een feestje. Afgelopen zaterdag was het dan eindelijk zo ver. Ik heb een hele gezellige avond gehad samen met vrienden en vriendinnen. Uiteraard brachten zij ook leuke cadeautjes mee. Jarig zijn is toch nog steeds best wel leuk. Al ben ik niet zo zenuwachtig meer als toen ik klein was.

 

Dit toilettasje met make-up producten en wat proefmonsters vind ik onzettend leuk. De douchegel van Bourjois ruikt heerlijk en ik ben super blij met het oogpotlood van Dolce & Gabanna. De lipgloss is ook super mooi. Ik dacht dat die eerst heel erg paars zou zijn, maar dat valt uiteindelijk heel erg mee.
 
Deze sample zat ook in het toilettasje. Het zijn vier verschillende kleuren lipstick van Clarins. Er zit zelfs een kwastje bij om de lipsticks aan te brengen. Super leuk vond ik deze.

Maskertjes zijn altijd heerlijk om even lekker te kunnen ontspannen. Ook kreeg ik een fashion cheque. Dat is eigenlijk altijd een goed en leuk cadeau. Zeker voor zo'n iemand als ik, want ik HOU van shoppen!

Dit hart met daarin heerlijke doucheproducten vind ik super schattig. Ik kreeg er ook nog een paar oorbelletjes bij. De douchegel van Dove is een Limited Edition en ruikt heel erg lekker. verder zitten er nog wat heerlijke zeepjes in.

Kortom ik heb hele leuke cadeautjes gekregen met heerlijke doucheproducten en maskertjes. Het was een top weekend. Hoe was jullie weekend afgelopen week?

2 opmerkingen: