woensdag 27 maart 2013

Did some Shopping

Helaas is er voor zover ik weet nog geen M.A.C verkooppunt in Friesland, dus ben ik naar Groningen gegaan voor het kopen van mijn foundation gezien ik heel tevreden ben over de producten van M.A.C.

 

Ik maakte altijd gebruik van een andere foundation van M.A.C. Dit was de foundation uit de 'Studio Sculpt' lijn in de kleur nw15, maar deze vond ik uiteindelijk toch nog iets te donker voor mijn huid. Van de 'Studio Sculpt' lijn hadden ze helaas geen lichtere foundation.
Wel hadden ze een lichtere kleur foundation van de 'Studio Fix' lijn. Deze heb ik nu in de kleur nw13 en ik moet zeggen dat ik deze kleur veel beter bij mijn huid vind passen. Toch heb ik wel een beetje het gevoel dat de foundations uit de 'Studio Sculpt' lijn beter dekken. Dit zou natuurlijk ook kunnen doordat je nu niet ziet dat ik foundation op heb en met die andere tint nog wel enigszins zag dat ik foundation op had. Daardoor heb je zelf het gevoel dat de foundation beter dekt, terwijl het je gezicht eigenlijk wat bruiner doet lijken.

Deze hakken had ik al een keer eerder gezien en aangehad, maar toch twijfelde ik nog. Uiteindelijk heb ik de hakken toch maar gekocht, want in m'n hoofd had ik natuurlijk allang allerlei outfits bedacht met de hakken en bedacht dat ze ook heel mooi onder een jurkje zouden staan. De schoenen heb ik gekocht bij de Dolcis. Ze zijn van de Madden Girl collectie van Steve Madden. Ik ben er super blij mee. Nu nog wachten totdat het weer wat beter wordt, want ik vind het nu nog te koud om pumps te dragen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten