dinsdag 5 maart 2013

Supertrash boots and diamonds

Donderdag heb ik even gijn gewinkeld in Groningen. Ik had mijn zinnen al gezet op deze supertrash laarzen en heb ze al een keer eerder gepast. Toen vond ik ze niet zo goed bij mijn jas passen waardoor ik dacht, laat maar het staat mij niet. Eenmaal richting de trein had ik toen spijt dat ik ze niet gekocht had. Het was dus een must om ze donderdag wèl te kopen.

In de Mango winkel zag ik deze geweldige ketting hangen. Ik was direct verkocht, maar hij hing niet aan het sieradenrek. Gelukkig, na het gevraagd te hebben en het winkelpersoneel dat eventjes moest zoeken en zich ook nog kort afvroegen of ze de ketting eigenlijk wel verkochten, ben ik nu in het bezit van deze mooie ketting. Ik ben er super blij mee!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten