maandag 4 maart 2013

Happy birthday to me

Vandaag ben ik jarig en ben 21 jaar geworden. Maar eerlijk gezegd voel ik mij helemaal niet zo. Voor de wet zo ik nu helemaal volwassen moeten zijn, maar zelf merk ik geen verschil met toen ik bijvoorbeeld 18 werd.

Maandag is niet de fijnste dag om jarig te zijn. Om eerlijk te zijn is het nogal een saaie dag om op deze dag jarig te zijn. Iedereen is aan het werk of zit op school. Ik heb het daarom ook niet groots gevierd. Ik ben naar de kappersgroothandel geweest voor hair-extensions (die ik jullie uiteraard nog ga laten zien) en vanmiddag ben ik wat met vriendinnen ergens gaan eten en drinken. Binnenkort vieren mijn zusje en ik onze verjaardag samen voor onze familie en geef ik nog een feestje voor vriendinnen. Dus voor mij moet het echte feest nog komen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten