donderdag 7 maart 2013

Mango, raspberry, banana smoothie

Ik probeer om iets gezonder te gaan eten door het eten van meer groente en fruit. Ik vind het erg leuk om smoothies te maken en deze zijn ook nog eens erg lekker en gezond. Zo heb ik (vind ik zelf) een erg lekkere smoothie gemaakt die ik graag met jullie wil delen.

Ingrediƫnten:
Mango (diepvriesfruit AH)
Framboos (diepvriesfruit AH)
Banaan
Sinaasappelsap

Ik heb dit keer wat meer gemaakt zodat ik nog wat kon bewaren in een AH smoothiefles. Ik heb hiervoor dus 250 gram mango en framboos gebruikt en 2 bananen. Van de sinaasappelsap weet ik niet zo goed hoeveel ik erin gedaan heb, aangezien ik er altijd maar gewoon een flinke scheut bij in gooi. Maken jullie wel eens smoothies en hebben jullie misschien nog leuke recepten om te delen?

Translation: I'm trying to eet more healthy by eating more vegetables and fruit. I like to make smoothies. They taste great and are also very healthy. Here is the smoothie receipt of my last smoothie.

Ingrediƫnts:
Mango
Raspberry
Banana
Orange juice

I made more than just one glass of smoothie so I can put it in a bottle and save it for the next day. This time I used 250 gram mango and raspberry and two bananas. I don't knoe exactly how much orange juice I used, cause I just throw some in it. Do you make smoothies and do you have a receipt you want to share?





Geen opmerkingen:

Een reactie posten