zondag 10 maart 2013

Categories

Op dit moment ben ik druk bezig om wat veranderingen aan te brengen op mijn blog. Zo voeg ik categorién toe om het op deze manier gemakkelijker voor jullie te maken om bepaalde blogposts weer terug te kunnen vinden. Daarnaast heeft mijn blog nu ook een zoekfunctie. Op deze manier kunnen jullie dan natuulijk ook gewoon de artikelen weer heel gemakkelijk terug vinden. Misschien dat ik nog meer aan mijn blog ga veranderen, maar dat moet ik nog even bekijken. Hopelijk vinden jullie het zo ook prettiger werken. Translate: From Now on I'm working with categories. So you can find the articles back. You can also find thinks with the search function. I thoutht it was time to make it a bit more clear. Maybe Í'll change more on my blog. I hope you also like it!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten