woensdag 20 maart 2013

My life in Instagram


Dit is mijn eerste 'My life in Instagram post'. Ik vind het leuk jullie ook een beetje achter de schermen te laten kijken bij mij. Hierboven zie je mijn make-up favourieten. Ik gebruik deze producten dagelijks. En kan dus ook echt niet zonder.




Zoals jullie wellicht al eerder op mijn blog in een post hebben gezien heb ik deze ketting bij de Mango in Groningen gekocht. Toen ik de ketting zag was ik opslag verliefd en moest de ketting dus ook meenemen.

Happy Birthday to me! Maandag 4 maart was ik jarig. Op die dag ben ik 21 jaar geworden. Ik heb mijn verjaardag nog niet met  vrienden/vriendinnen gevierd. Dit ga ik aanstaande zaterdag de 23e doen.

Ik ben dol op het maken van smoothies. Ik probeer verschillende combinaties uit. Maar ik moet zeggen dat deze combinatie met mango, sinaasappelsap, banaan en framboos toch zeker wel mijn favoriet is!

Mijn Supertrash laarzen. Ik ben er echt super blij mee! Helaas mist bij één van de laarzen het ST embleem eraf. Ook het reserve ST embleempje is er ook al af. Ik moet even kijken of ik ze eventueel bij kan bestellen.

Ik had gehoord dat ze bij de 'Pure Frozen' in Groningen heerlijke cupcakes verkopen. Mijn zusje studeerd in Groningen dus had ik haar op pad gestuurd om deze cupcakes te scoren. Nog een beetje voor mijn verjaardag. En ze zijn inderdaad heerlijk. Zeker een aanrader!

Wil je me volgen op Instagram? Dat kan. Mijn instagram naam is: anjaengel1

Geen opmerkingen:

Een reactie posten