donderdag 4 april 2013

Love it! Dolce & Gabbana the One


Als sinds het geurtje Dolce & Gabbana the one in 2008 op de markt kwam was ik al fan! maar helaas voor een meisje van toen 16 jaar was dit geurtje toch te duur. 2 jaar geleden met kerst kreeg ik dan mijn eerste flesje the One parfum. En blij dat ik was! Helaas gaan parfum flesjes op dus zo ook mijn dolcé & Gabbana parfum. Met 25% korting en heel veel cadeaubonnen heb ik voor mezelf een nieuwe fles parfum gekocht. En uiteraard is het fijne van cadeaubonnen dat ik zelf nog zo weinig hoefde te betalen. Het is een fles van 75 ml geworden. Lekker groot, dus gaat lekker lang mee. The One is echt één van mijn favoriete geuren die ik ook zeker vaker zal blijven kopen.

Hebben jullie ook een favoriet geurtje die je steeds maar weer koopt?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten