dinsdag 16 april 2013

Did some holiday shopping

Over 3 maandjes wandel ik, samen met mijn zusje, al door Thailand. Hoe ik meer ik eraan denk, hoe meer zin ik ook krijg om heerlijk in het zonnetje op het strand van Thailand te liggen. Ik zie het allemaal al helemaal voor me. Naast dagjes strand gaan we natuurlijk ook heel veel dingen bekijken en ook zeker veel cultuur opsnuiven. We hebben alleen de vlucht geboekt en een hotelletje voor de eerste nacht en verder kijken we wel hoe we het gaan invullen. We gaan zoveel mogelijk te voet doen, dus daar horen dan ook een Backpack bij en... Juist! wandelschoenen.


Vorige week moest ik er dan toch maar aan geloven. Eerst heb ik bij de ANWB mijn wandelschoenen gekocht. Ze zitten heerlijk en voelen super licht aan de voeten. Eenmaal thuis waren de folders binnengekomen en zagen we in het krantje van de ANWB een backpack staan voor maar €59,-. Naar mijn mening heel goedkoop voor een backpack. Ik ben dus de volgende dag direct weer naar de winkel gegaan om mijn backpack te kopen.
Nu ik eenmaal goed materiaal in huis heb is het dus aan mij om goed in conditie te komen en te trainen om straks in Thailand veel te kunnen lopen. Ik ben dus al regelmatig aan het wandelen, en moet zeggen dat heb  me niks tegen valt. Ik heb tot nu toe nog geen blaren gehad (hopelijk blijft dat ook zo) en ook nog niet echt last van mijn voeten. Ik loop nu steeds afstanden van 5 of 10 kilometer, maar wil dit nog wel een beetje opbouwen.
 
Ik krijg al helemaal zin om mijn spullen te pakken die mee moeten naar Thailand en mijn tas dus al helemaal in te pakken. Het is nu alleen nog een beetje te vroeg om alles al in te pakken. Ik denk dat ik ongeveer een maand van te voren wat rustig ga beginnen met inpakken en nu alvast wat dingen ga verzamelen die mee moeten. Ik moet namelijk nog een klein slaapzakje kopen, blarenpleisters en allemaal van dat soort dingetjes.

Krijgen jullie ook al zo ontzettend veel zin in de zomer/vakantie?

2 opmerkingen:

  1. Vergeet niet om ook te trainen met je tas om. Je zal ook daarmee moeten lopen en dan kun je ook last van je lichaam krijgen! Supergaaf dat je dat gaat doen, ik ben benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh! En zo'n slot-hoes ding voor over je tas heen! Dat is ook belangrijk (heb ik gehoord ;))

    BeantwoordenVerwijderen