zaterdag 13 april 2013

Bouclé and Diamonds

Helaas is het nog niet erg mooi weer en zullen we het voorlopig toch nog moeten doen met een warme trui en een lange broek. Voor mij was het niet zo'n groot probleem, want ik kon heerlijk mijn nieuwe trui aan trekken.
De trui is al een tijdje niet meer verkrijgbaar bij Zara, maar toch wilde ik 'm heel graag hebben. Via Marktplaats is het me gelukt om deze trui toch nog in mijn bezit te krijgen.

Ik moet nog een manier zien te vinden om mooiere outfit foto's van mezelf te kunnen  maken, maar voor nu maak ik de foto's met mijn camera op een statief. Hopelijk vind ik snel een betere oplossing om outfitfoto's te kunnen maken. De ketting die Ik draag is van Mango.

Mijn favoriete arm candy is toch zeker wel mijn inmiddels 3 jaar oude Michael Kors horloge. Het horloge past eigenlijk bijna overal wel bij. Ik vind het ook altijd heel gaaf om er nog andere (gekleurde) armbandjes bij te dragen, maar ben heel bang dat het horloge beschadigd en dat zou natuurlijk zonde zijn.
 
Hebben jullie ook een favoriete armcandy?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten