vrijdag 26 april 2013

A day at Primark

De afgelopen twee weken heb ik maar weinig gepost. Ik was druk met tentamens. Één daarvan was zelfs nog voor mijn propedeuse en moest ik dus dit keer ook echt halen! Vandaag heb ik bericht gekregen en heb het vak afgesloten met een 7,7. Om even te kunnen relaxen voordat school afgelopen week begon, ben ik vorige week vrijdag een dagje gaan shoppen in Almere bij de Primark. Heel veel tijd had ik niet, want 's avonds ben ik naar het concert van Pink geweest.

Helaas kreeg ik de nagellak totaal niet goed op de foto. In het echt zijn het neon kleuren. Ze zijn super mooi. Vooral de oranje vind ik leuk voor koninginnedag. De nagellakjes waren maar €2,50.
Ik heb eigenlijk al best wel veel hakken, maar hakken in een bruine kleur had ik eigenlijk nog niet. Deze sleehakken zijn leuk in combinatie met een jurkje voor in de zomer! Ze waren €18, dus voor dat bedrag wilde ik ze graag in de collectie hebben!
Het kan niemand zijn ontgaan, koninginnedag! Ik vond deze dingetjes wel grappig en heb ze dus maar meegenomen. Mocht ik ze niet gebruiken met koninginnedag, dan komt er wel weer eens een voetbalwedstrijd.
Het haarbandje vond ik gewoon heel leuk met deze blaadjes. Het heeft wel een beetje een Romeinse stijl.
Ik was opzoek naar leuke shirtjes om mee te nemen naar Thailand. Ik kon niet echt zoveel leuks vinden. Behalve dit hemdje dan. Het goede nieuws is dat ik bij H&M inmiddels hemdjes ben tegengekomen voor maar €2,95 in allemaal kleurtjes. Ik denk dus dat ik daar maar een aantal van ga aanschaffen.
Toen ik deze statement ketting tegen kwam, was ik meteen verkocht. De ketting maakt een simpele outfit toch direct weer meer fashion. Ook kan de ketting gewoon op een witte top worden gedragen.
Deze bikini was maar €5,-. Ik krijg van deze bikini een heel zomersgevoel en zou het liefst nu op vakantie gaan. Deze bikini gaat dus zeker mee op vakantie. Eerlijk gezegd was ik niet eens opzoek naar een bikini, maar deze kon ik echt niet laten liggen.
 
Kunnen jullie ook altijd zo goed slagen bij de Primark?
 

1 opmerking:

  1. Ik heb een paar bruine sleehakken die op de jouwe lijken, gekocht voor $0,01ct! Dat haarbandje met die blaadjes vind ik superleuk, ben ik al tijden naar op zoek!

    BeantwoordenVerwijderen