zondag 5 mei 2013

Wishlist. It's still not everything on my wishlist.. Seems like I'm addicted to shopping.

hoewel ik eigenlijk moet sparen voor mijn vakantie naar Thailand lijkt het erop dat mijn Wishlist steeds maar weer groter en groter wordt. Heel hoog op mijn lijstje staat toch nog steeds de Rayban zonnebril die ik vorig jaar bij de Bijenkorf spotte, maar met 220 euro wordt het toch wel een beetje lastig om van dit punt op mijn lijstje de realiteit te maken.

Dingen die iets gemakkelijker zijn om realiteit van te maken zijn deze andere dingen op mijn wishlist. Namelijk;
1. Givenchy-look rottweiler T-shirt. Deze lijkt me erg mooi in combinatie met een leren jasje.
2. Dit jasje van Mango mag zeker niet in mijn collectie ontbreken.
3. Blouse van de Zara met dropped armholes en een cropped top eronder. Heerlijk voor in de zomer.
4. Grove schakelketting met een leeuwenkop. Deze maakt van elk simpel shirtje toch een fashion statement.
5. Een (namaak) leren shortje wil ik al een tijdje. Ik denk dus dat ik deze van de Zara binnenkort maar ga bestellen voordat het shortje is uitverkocht en ik er spijt van heb dat ik hem niet eerder heb gekocht.

Wordt jullie wishlist ook als maar groter en groter?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten