dinsdag 28 mei 2013

Got my nails done!

Voor de mensen die mij op instagram volgen was al te zien dat ik mijn nagels heb laten doen. Ik wilde eigenlijk al heel lang acryl nagels, maar vond het altijd veel te duur. Totdat mijn collega met een adresje kwam waar je voor 30 euro je nagels kan laten doen met acryl. Voor studenten is het op vertoon van hun studentenkaart zelfs maar 25 euro. Er ging dus nog 5 euro extra af. Voor dat bedrag wilde ik het wel eens proberen.

 Ik heb gekozen voor een toch wel iets simpele variant, namelijk de French manicure. De toppen van mijn nagels zijn niet met witte tips gedaan maar met parelmoer witte tips. Dit is iets minder spierwit dan gewoon witte tips. Vorige week donderdag heb ik de acryl nagels laten zetten en ik moet zeggen dat ik er erg tevreden mee ben. Ze zijn nog steeds mooi. Ik denk zelfs dat ik veel vaker acryl nagels wil hebben. Mijn eigen nagels breken nogal snel dus zien ze er eigenlijk nooit echt mooi uit, laat staan dat ze lang worden! Vooral op het werk, waarbij ik veel met mijn handen werk en met mensen, vindt ik het prettiger dat mijn nagels er netjes uit zien.
Zoals je misschien wel kunt zien op de foto's, zijn mijn nagelriemen niet echt mooi. Ze zijn droog en er zitten allemaal van die velletjes aan. Ik vind dat mijn nagelriemen ook mooi moeten zijn als mijn nagels dat ook zijn. Daarom besloot ik om maar eens een nagelriemolie te proberen. Ik heb de olie nog niet gebruikt, dus ik kan nu nog niet zeggen in hoeverre de olie goed werkt. Vanavond ga ik er denk ik maar eens mee beginnen. Als jullie het willen, wil ik er wel een review over schrijven.

Hebben jullie wel eens acryl nagels gehad? en waren jullie er tevreden over?

PS. Op de foto's lijken mijn nagels wat raar en kort. In het echt zijn ze wel langer en mooier. Nu lijkt het alsof de helft van mijn nagels wit is. In het echt is het witte gedeelte wat korter. Ik denk dat het komt door de manier waarop ik de foto's heb gemaakt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten