maandag 8 juli 2013

Presents for my blog and me

Nog een paar dagen en dan ga ik al op vakantie naar Thailand en omdat ik deze camera lens al een lange tijd wilde, vond ik het tijd om hem dan ook eindelijk maar eens te gaan kopen. Ik ben er super blij mee! Deze lens is goed geschikt voor portretfotografie (dat is waarvoor ik de lens wilde gebruiken/hebben). In de winkel vertelde de verkoper mij dat de lens ook nog eens zeer geschikt is voor nachtfotografie. Dit wilde ik nog wel graag leren, maar dat is een stuk moeilijker dan fotografie overdag en je hebt er ook nog eens de juiste benodigdheden voor nodig. Hopelijk krijg ik het met deze lens en mijn statief wel voor elkaar. 

Het is de canon EF 50 mm f/1.8 lens. Ik hoop er veel mooie foto's mee te gaan maken in Thailand en uiteraard ook voor mijn blog. 

Om het bloggen (ook voor op vakantie) nog makkelijker te maken heb ik een camera connectionkit gekocht. Deze kan ik gemakkelijk aansluiten op mijn iPad en de foto's naar mijn ipad importeren. Ik ga zoveel mogelijk proberen te bloggen, maar ik kan niks beloven, want het feit blijft dat we gaan backpacken. Ik weet dus niet in hoeverre ik steeds wifi heb.

Gaan jullie nog op vakantie? Wat gaan jullie doen, blijven jullie in Nederland of zoeken jullie, net als ik, ookhet zonnetje op?



Geen opmerkingen:

Een reactie posten