donderdag 25 juli 2013

Goldwell colorzoom 2013

Even iets heel anders dan vakantie kiekjes vanaf Thailand. Ik heb namelijk model gestaan voor Tophairfashion voor de Goldwell colorzoom 2013. Vlak voordat ik op vakantie ging hebben we hiervan de uitslag gekregen. Helaas zijn we niet genomineerd, maar wel als 9e geƫindigd. Toch nog een plekje in de top tien!

Misschien hadden jullie de foto van de make-up al voorbij zien komen op instagram. 

De make-up vond ik super mooi gedaan. Het is alleen wel te donker en veel te extreem om zo dagelijks te dragen, maar op de complete foto.komt de make-up zeer goed uit. De visagiste gebruikte alles van mijn favoriete make-up merk, namelijk: M.A.C.

Het eindresultaat van de fotoshoot:

Ps: ik blog nu steeds vanaf m'n iPad dus ik krijg de foto's niet echt in een mooi en gelijk formaat.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten