zondag 23 juni 2013

Cute little store at Groningen

Dit is geen editorial maar een winkeltje waar ik zelf heel enthousiast over ben. Via een collega hoorde ik ervan. Zij had namelijk een erg leuke ring om en vertelde dat ze die bij Fris in Groningen had gekocht. Zij had een ring gekocht die al gemaakt was, maar je kunt ook zelf de spullen kopen om een leuke ring, armband, ketting, oorbellen of sleutelhanger te maken. Dit is wat ik heb gedaan. Het leuke is dat het helemaal niet zo moeilijk is om te doen en ook zeker niet duur. Dit zijn de dingen die ik heb gekocht:


Op deze manier kun je heel leuk zelf je sierraden samenstellen. Je kunt zelf kiezen wat voor kleur steentje je in de ring wilt hebben of bijv. in het hangertje van de armband. Ook de kleuren van de touwtjes voor de armband kun je zelf kiezen. Zo maakt iedereen weer een ander sieraad.

Dit is hoe mijn ring en armbandjes zijn geworden. Ik wilde eerst een armband maken met een kettinkje in plaats van en touwtje, maar toen ik vroeg hoe ik dat moest maken, bleek dat je er verschillende tangen voor nodig had. Ik ga nog wel zo'n armband kopen deze week. De armband met het infinity teken hadden ze niet meer, maar komt aankomende week weer binnen.

De winkel zit  op de 'Folkingestraat' in Groningen. Maar niet getreurd voor de mensen die er niet in de buurt wonen, want ze hebben namelijk ook een webshop: Fris. Ook hier kun je zowel complete sieraden bestellen als kralen, touwtjes etc. Het is ook een winkel om even lekker rond te kijken. Ik ga er dus zeker vaker naar toe!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten