dinsdag 18 juni 2013

Love it! Rihanna for M.A.C cosmetics

Ik hoef denk ik niet meer te vertellen dat ik een fan ben van M.A.C cosmetics. Zij hebben namelijk voor mij de perfecte kleur foundation en ik zweer ook bij de poeders van M.A.C. Nu ben ik helemaal blij, want Rihanna heeft samen met M.A.C een zomer collectie ontworpen en ik weet zeker dat ik een aankoop wil gaan doen! Rihanna heeft al eens eerder samengewerkt met het cometicamerk. Dit was zo'n groot succes dat zij wederom zijn gaan samenwerken.



De make-up collectie bestaat uit de volgende producten:
       - een poeder blush met de naam Hibiscus kiss €25,50
       - Lipstick in de kleuren RiRi boy (lavendel), Heux (bessen) en de kleur RiRi
         Woo (dieprood) €18,50
       - De gouden lustre drops genaamd Barbados Girl. Deze geeft de huid een mooie zomerse glans
         €20,-

Ik word in elk geval helemaal hebberig bij het zien van de collectie. Daarbij gaat het mij met name om de lipstick in de kleur RiRi Woo.  Ik ga dus zeker proberen deze kleur te bemachtigen. Misschien dat ik nog voor de lustre drops ga, maar deze zie ik eigenlijk liever even in het echt zodat ik weet hoe het eruit komt te zien op de huid.De collectie is online verkrijgbaar vanaf 20 juni. Wees er snel bij, want als de collectie net zo'n groot succes wordt als de vorige keer, dan is deze snel uitverkocht.

Wat vinden jullie van de collectie? Gaan jullie ook een product aanschaffen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten