dinsdag 8 januari 2013

New in // Primark shoes

Eerst wist ik niet zo goed wat ik eigenlijk van de Lita schoenen van Jeffrey Campbell moest vinden. Eerlijk gezegd vond ik ze maar wat apart. Uiteindelijk ben ik ze toch mooi gaan vinden, maar de echte vond ik toch wat te duur. Ik heb zelfs nog in China gekeken voor een paar namaak, maar kon niet vinden wat ik wilde. Vorige week donderdag was ik naar de Primark in Almere en daar vond ik deze limited editions. Er waren nog maar een paar en toevallig zat mijn maat er nog tussen. Voor €24 kon ik ze dus niet laten liggen!

Translate: At first I didn't know what to think of the Lita shoes from Jeffrey Campbell. Actually I thought they were a little weird. Later on I began to like them but for me the real ones were too expencive. When In was in China I looked for a pair of look-a-likes but couldn't find what I wanted. Last week thursday I was at the Primark in Almere and thats where I found these limited editions. There were only a few left and lucky for me there was one of the few in my size. And for €24 I had to buy them!

1 opmerking:

  1. Ik ben niet zo'n grote fan van de Jeffrey Campbells, hoewel ik dit basic model nog wel oké vind... Benieuwd hoe je ze zal combineren ;) !

    BeantwoordenVerwijderen