woensdag 30 januari 2013

Life / drifting ice

Het koude winter weer van de afgelopen weken zal ongetwijfeld niemand zijn ontgaan. Het was zeker geen weer om een paar mooie hakken aan te trekken. Inmiddels is het gaan dooien en is er aan het IJsselmeer kruiend ijs te zien. Gister ben ik naar Stavoren toe gegaan om dit te bekijken. Het leverde een paar mooie foto's op.
Ergens vind ik het ook wel weer een beetje jammer dat het is gaan dooien. Het schaatsen is ook altijd wel gezellig en het winterse weer levert mooie plaatjes op. Stiekem ben ik toch ook wel een beetje blij dat ik eindelijk mijn hakken weer aan kan! Translate: nobody could have missed the could weather over here in Holland. It absoluty wasn't the weather to go outside wearing very nice high heels. The ice is melted and at the IJsselmeer you can see drifting ice. Yesterday I went to Stavoren to see the drifting ice. There is were I made these pictures.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten