dinsdag 7 augustus 2012

New in // make-up

Ik moet eerlijk toegeven dat ik niet zo'n fan was van dure merk make-up a la Chanel, YSL etc. Uiteindelijk is die mening veranderd. Het begon met Chanel mascara. Ik had de Chanel inimitable geprobeerd en vond deze erg goed. Na lang twijfelen heb ik 'm uiteindelijk gekocht en zo ben ik steeds meer merk dure merk make-up gaan kopen. Ik moet namelijk zeggen dat ik de duurdere merken kwalitatief ook beter vind. Dit komt omdat zij veel meer pigment in hun make-up gebruiken, waardoor de kleuren veel mooier uitkomen.

Ik was opzoek naar een nieuwe concealer en wilde er één van YSL proberen. Eenmaal in de winkel zag ik dat ze 50% korting op het gehele assortiment van YSL hadden. Dit maakte de aanschaf van een YSL concealer voor nog maar €14,75 wel heel erg aantrekkelijk.

Uiteindelijk koos ik er dus voor om deze mee te nemen en ik ben er zeer tevreden over. De concealer dekt goed en de kleur past goed bij mijn huid.

1 opmerking:

  1. aw, ooit hoop ik dat ook te kunnen betalen, haha! Leuke blog, ik ga je volgen! Liefs :)

    BeantwoordenVerwijderen