dinsdag 28 februari 2012

Shopping // Rotterdam

Ik had jullie al verteld dat ik zondag met mijn zusje heb geshopt in Rotterdam. Ik zou jullie mijn aankopen nog laten zien. Dit zijn mijn aankopen:
Dit zijn mijn nieuwe beauty's. Ik was al een aantal maanden lang opzoek naar zulke hakken met plateau. De hakken zijn breder dan andere hakken die je vaak ziet. Daarom wilde ik ze super graag hebben. De prijs is: 24,99 en ze zijn van de New Look.
De ketting en oorbellen kocht ik bij de River Island prijs oorbellen: 9,00 prijs ketting: 6,00
Dit zijn aankopen van de Primark. De ketting is 5,00 de haarband 2,00 en de armbanden set kost 3,00.
Dit zijn nog andere aankopen van de Primark. Het zijn sierraden opbergers en een clutch. De clutch kost 7,00 de sierradenopberger links is 2,00 de sierradenopberger rechts is 2,00 en is een set van twee. Ik heb deze samen met m'n zusje gedeeld, dus nu hebben wij elk één.

Verder heb ik nog een jasje gekocht bij de Zara voor 12,95. Deze zal ik jullie laten zien in een outfit post.

Wat vinden jullie van mijn aankopen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten