zondag 12 februari 2012

Shopping // Action

Ik vind het altijd heerlijk om in de Action rond te snuffelen en op zoek te gaan naar leuke koopjes. Ik ga daarom ook regelmatig naar de Action toe. Dit deed ik maandag ook weer, met mijn zusje. Dit is wat ik heb gekocht. Ik zet de prijzen er ook even bij.

Shampoo van L'oreal elvive. Er was niet veel keus tussen shampoo's van L'oreal, maar ik vond een total repair shampoo wel gemakkelijk aangezien ik mijn haar ook vaak föhn en dergelijke. Ik vind de shampoo's van L'oreal altijd heel fijn. De shampoo kostte €1,89.
Verder kocht ik deze tandpasta. Ik heb een keer ergens op een blog gelezen dat het je tanden ook echt witter maakt. Het is geen tandpasta voor dagelijks gebruik, maar meer om eens voor een feestje te gebruiken. Ik kan niet vertellen of het werkt, want ik heb de tandpasta nog niet uitgeprobeerd. De tandpasta kostte €1,69
Ik las op Beautygloss iets over deze reinigende poriënstrips en wilde dit zelf ook wel eens gaan proberen. De prijs is €0,98
Naast de shampoo kocht ik ook een conditioner van Garnier. Ik heb blond haar en vond het wel fijn om eens een conditioner speciaal voor blond haar te kopen. Ik heb ook nog gekeken of er van hetzelfde merk shampoo voor blond haar was. Deze was er helaas niet. Prijs €1,79

Kopen jullie wel eens iets bij de action? Wat kopen jullie dan zoal?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten