donderdag 5 januari 2012

Shopping // Amsterdam


Het is alweer een week geleden dat ik naar Amsterdam ben gegaan om te shoppen. Het was vorige week woensdag. Hoewel Amsterdam heel groot is en gigantisch veel leuke kledingwinkels heeft, heb ik alleen deze ringen gekocht. Shame on me!! Ik heb wel meer leuke dingen in Amsterdam gezien. Een trui, die niet zo mooi stond en een paar hakken die ik toch uiteindelijk veel te hoog vond dus ook niet heb gekocht. Het was ook uitverkoop in Amsterdam. Nu vind ik uitverkoop heel erg leuk, maar het is altijd zo lastig zoeken in winkels als het zo druk is. Je hebt dan eindelijk iets leuks gevonden en dan is je maat er weer niet. Vervolgens zie je het kledingstuk nog een keer in een totaal andere hoek van de winkel hangen. Snel op het label kijken welke maat het is en helaas weer niet jouw maat. Bij de mannenafdeling gaat het er een stuk rustiger aan toe heb ik ontdekt. Hier hangen de meeste kledingstukken nog netjes op hun plek en is het leuk om te zoeken. En toch ben ik uiteindelijk weer heel erg blij als ik hetgeen in de uitverkoop heb gevonden waar ik al tijden om zocht.

De ringen zijn van H&M divided en kosten €6,95.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten