woensdag 11 januari 2012

Beauty // nails


Weten jullie nog dat ik vertelde over de kunstnagels die ik op mijn nagels zou doen met het kerstgala? Nou dit waren ze. De nagels zijn ietsjes langer dan een week blijven zitten. Volgens mij was het 1,5 week. Ik kreeg op het werk veel complimentjes van klanten dat het er verzorgd uitzag. Het nadeel vind ik wel dat mijn eigen nagels nu een beetje beschadigd zijn. Dit kan natuurlijk ook komen doordat ik de nagels op een iets andere manier op heb gedaan dan beschreven stond op de verpakking. Ik zou eigenlijk wel weer graag kunstnagels willen, want ik vond het heel mooi. Misschien dat ik de volgende keer eens acrylnagels uitprobeer.

Hebben jullie wel eens van zulke kunstnagels gehad? Wat is jullie ervaring hiermee?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten