maandag 5 december 2011

ZARA lookbook // evening

Ik ben altijd een groot fan als het om de kleding collecties van ZARA gaat. Altijd als ik aan het shoppen ben neem ik ook een kijkje bij de ZARA. Zo vind ik ook de evening collectie helemaal geweldig. Wauw wat een mooie kleding. De lookbooks van ZARA zijn naar mijn mening altijd inspirerend. Hieronder mijn favorieten.
De jurk van de eerste afbeelding zou ik graag aandoen met een kerstgala. Helaas is de jurk erg duur. Deze kost namelijk €119,00. Dit vind ik toch wel heel erg duur voor een jurk die je waarschijnlijk maar één avondje aan hebt. Wat ik ook erg mooi vind en anders dan anders is om gekleed te gaan zoals de eerste outfit van de afbeelding hieronder. De meeste meisjes hebben namelijk een jurk aan. Op deze manier ben je dat toch net eventjes iets anders.
Wat vinden jullie van de evening lookbook van ZARA? en welk item vind jij het mooist? Bron: zara.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten