donderdag 29 december 2011

Christmas presents


Ik hoop dat iedereen hele fijne kerstdagen heeft gehad. Ik vind het altijd zo fijn om heerlijk bij de kerstboom te zitten en kerstfilms te kijken op tv. Op kerstavond kregen mijn zusje en ik wat cadeautjes. Het eerste is douchegel van Vichy. Deze ruikt erg lekker. Daarnaast kreeg ik een opvouwbaartasje. heel handig om mee te nemen in mijn tas voor het geval ik na het werk nog wat boodschapjes ga doen. Het tasje zit in een zakje met een roos erop. In het doosje ernaast zitten lekkere chocolaatjes ook heb ik nog lekkere koekjes gekregen. Er zat ook wat geld bij, gezien mijn moeder het heel moeilijk vond om cadeautjes te kopen. Ik wilde namelijk graag een oogschaduw palet van Urban decay hebben. Deze is maar bij een aantal winkels te verkrijgen dus mijn moeder vond het lastig om dit voor mij te kopen. Geurtjes zijn ook altijd zo persoonlijk. Daarom leek het haar beter dat we het zelf uit gaan zoeken.

Wat hebben jullie met de kerstdagen gedaan?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten