zondag 10 februari 2013

Lifestyle // Smoothie

Ik ben echt dol op smoothies en drink ze dan ook veel. Vorig jaar heb ik voor mijn verjaardag een blender gekregen en een smoothie boek. Ik heb er daarna een tijdje niks meer mee gedaan, maar ben inmiddels weer begonnen met smoothies maken. Dit is het "receptje" van mn eerste smoothie.

Benodigdheden:
Blender
Bananen
Mango
Sinaasappelsap

Allereerst heb ik de banaan en mango in de blender gedaan om het te pureren. Daarna heb ik de sinaasappelsap erbij gedaan en nog eventjes gemixt met de blender. Zoals je ziet is het dus erg simpel maar wel heel erg lekker!

I do really love smoothies and drink them a lot. Last year I got a blender and a smoothie book for my birthday. I didn't do anything with it for a long time, but now I started making smoothies again. This is my first smoothie "recipe"

Accessoiries:
Blender
Bananas
Mango
Orangejuice

First I did the bananas and mango in the blender. After that I puted the orange juice in to the blender and mixed it. Then it's finished. As you can see it's very simple but very nice.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten