zaterdag 20 oktober 2012

Life // Packing my suitcase

Morgen is het zo ver. Ik ga dan voor 2 weken naar Guangzhou in China. Ik ga er met school heen en we verblijven daar op de campus. In het tussenweekend konden we als we willen naar Hong Kong. Dit ga ik dus zeker doen!! Ik heb er erg veel zin in. Daar in China moeten we druk bezig met een project dus dat betekent dat ik niet echt tijd heb om mijn blog te updaten. Hopelijk hebben jullie hier begrip voor.

Translate: Tomorrow I'm going to China for 2 weeks. I'm going with school and we're staying at a campus at Guangzhou. In China we will working at a project with Chinese people. In THE weekend I'm going to Hong Kong. I'm very excited about going to China, but I won't be able to update my blog so much. Hopefully you understand

Geen opmerkingen:

Een reactie posten