woensdag 5 september 2012

New in // Make-up #2

Ik Heb deze lipstick inmiddels alweer een tijdje maar het 'm jullie nog niet laten zien. De lipstick is van Guerlain met kleurnummer 261. Ik was al een tijdje opzoek naar een mooie lichtroze lipstick. Toen ik laatst bij mijn zusje in Groningen was zijn we eventjes gaan shoppen. Daar kwam ik deze tegen. Het geurtje is een miniatuur van de geur idylle van Guerlain. Deze kreeg ik bij m'n lipstick. Het is een heerlijk licht zomers geurtje.
Ik had ook nieuwe mascara nodig. In de Sephora heb ik om advies gevraagd. Ik wilde graag een mascara die de wimpers veel volume gaf. Helaas ben ik toch niet helemaal tevreden met de mascara. Ik vind dat de mascara toch wat klontert. Ik denk dat ik de volgende keer de mascara Shocking van YSL ga proberen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten