zondag 15 april 2012

Wishlist // Zara leather jacket

Ik ben al een tijdje opzoek naar een mooie leren jas. Eindelijk heb ik een heel mooi leren jasje gevonden. Het is deze van de Zara. Hoewel het een hele mooie jas is en ik de jas super graag wil hebben en de jas ook nog eens echt leer is, houdt de prijs van 179,00 euro me tegen. Ik weet dat een echt leren jas stukken duurder is dan een jas van namaak leer, maar toch is dit een flinke prijs dus ik twijfel of ik deze jas wel ga kopen. Misschien kan ik ervoor sparen.

Wat zouden jullie doen? Vinden jullie het een redelijke prijs voor een echt leren jas?

1 opmerking:

  1. Als het echt leer is, is het een goede prijs.
    Als je zeker weet dat een leren jasje iets voor je is, zou ik het doen.
    Ik moet er wel bij zeggen dat ik wel mooiere jasjes heb gezien maar dat is een kwestie van smaak haha. Maar goedkopere jasjes van echt leer vindt je waarschijlijk niet.

    BeantwoordenVerwijderen